Høj faglighed

Smertefri behandlinger

Rolig og tryg atmosfære​

Paradentosebehandling ved tandkødsbetændelse

​Du kan få paradentosebehandling hos Tandlæge Nagham M. Zwain ved Nørrebrogade i København N, hvis du lider af tandkødsbetændelse, som har spredt sig til de dybereliggende væv omkring tandroden. Symptomer på paradentose kan være smerter i tandkødet og dårlig ånde samt blødninger i tandkødet ved tandbørstning.

Vi lægger vægt på, at vores patienter skal have ordentlig omsorg og smertedækning ved behandling af paradentose og alle andre tandbehandlinger.

Fokus på mennesket bag tænderne ved paradentosebehandling

​Paradentose er en bakterie, der langsomt nedbryder knoglen i kæben, og paradentosen fører til løse tænder, hvis du ikke kommer i paradentosebehandling. Manglende behandling fører endvidere til varigt tab af tandens rodhindefibre. Det medfører, at tandkødslommen bliver dybere og dybere, indtil tanden mister sit fodfæste.

​Vi er en lille personlig tandklinik, der har imødekommende medarbejdere, som sikrer, at du altid er i centrum. Dine behov bliver altid sat forrest, og vi har fokus på høj etik og mennesket bag tænderne.

Det er afgørende for os, at vi udviser faglig kvalitet, højt hygiejneniveau og smertefri behandling. Vi har også stor forståelse for tandlægeskræk. Dertil kommer, at vi har fornuftige priser på paradentosebehandling.

Kontakt os gerne for at bestille tid til en forundersøgelse

​Vi lægger vægt på en rolig, tryg og professionel atmosfære ved paradentosebehandling, og du kan bestille tid, hvis du ønsker en forundersøgelse. Vi ligger tæt ved runddelen på indre Nørrebro.

Du kan ringe til os på telefon 35 85 18 38 for at aftale nærmere eller stille spørgsmål, eller du kan sende en e-mail til naghamzwain@hotmail.com.

Paradentosebehandling​

Skriv til os med dine spørgsmål, vi besvarer hurtigst muligt.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vurderet 9,6/10 stjerner ud af 117 anmeldelser fra tandbud.dk

Åbningstider​